decyzje 6 wpisów dla sprawdzanej frazy

Cytaty

  • Nie można zmusić serca by wybierało rozsądnie. Samo podejmuje decyzje.
    Trudi Canavan

  • Podejmowane decyzje są manifestacją osobowości.
    Marek Edelman

  • Wszystkie decyzje estetyczne są tak naprawdę decyzjami moralnymi.
    Anne Rice

Dowcipy

  • Szef nie śpi - szef odpoczywa
    Szef nie je - szef regeneruje siły
    Szef nie pije - szef degustuje
    Szef nie flirtuje - szef szkoli personel
    Kto przychodzi do szefa ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami szefa
    Kto ma przekonania szefa - robi karierę
    Szef nie wrzeszczy - szef dobitnie wyraża swoje poglądy
    Szef nie drapie się w głowę - szef rozważa decyzje
    Szef nie zapomina - szef nie zaśmieca pamięci zbędnymi informacjami
    Szef nie myli się - szef podejmuje ryzyko
    Szef nie krzywi się - szef uśmiecha się bez entuzjazmu
    Szef nie jest tchórzem - szef postępuje roztropnie
    Szef nie jest nieukiem - szef przedkłada twórczą praktykę nad bezpłodną teorię
    Szef nie bierze łapówek - szef przyjmuje dowody wdzięczności
    Szef nie lubi plotek - szef uważnie wysłuchuje opinii pracowników
    Szef nie ględzi - szef dzieli się swoimi refleksjami
    Szef nie kłamie - szef jest dyplomata
    Szef nie powoduje wypadków drogowych - szef ma kierowcę
    Szef nie jest uparty - szef jest konsekwentny
    Szef nie znosi wazeliniarzy - szef premiuje pracowników lojalnych
    Szef nie toleruje sitw - szef szanuje zgrane zespoły
    Szef nie zdradza swojej żony - szef wyjeżdża w delegacje
    Szef się nie spóźnia - szefa zatrzymują ważne sprawy
    Szanuj szefa swego - możesz mieć gorszego
    Jeżeli chcesz żyć i pracować w spokoju - nie wyprzedzaj szefa w rozwoju
    O dyrektorach

  • 1.Szef nie śpi - szef odpoczywa.
    2.Szef nie je - szef regeneruje siły.
    3.Szef nie pije - szef degustuje.
    4.Szef nie flirtuje - szef szkoli personel.
    5.Kto przychodzi do szefa ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami szefa.
    6.Kto ma przekonania szefa - robi karierę.
    7.Szanuj szefa swego - możesz mieć gorszego.
    8.Szef nie wrzeszczy - szef dobitnie wyraża swoje poglądy.
    9.Szef nie drapie się w głowę - szef rozważa decyzje.
    10.Szef nie zapomina - szef nie zaśmieca pamięci zbędnymi informacjami.
    O dyrektorach

  • 1. Nie myśl! A jeżeli już pomyślałeś to
    2. Nie mów ! Ale jeżeli już powiedziałeś to
    3. Nie pisz! Jeżeli już napisałeś to
    4. Nie podpisuj! A jak podpisałeś, no to się k… potem nie dziw!
    2. Prawo Tertila: Sprawa raz odłożona dalej odkłada się sama.
    3. Prawo Clyde’a: Im dłużej zwlekasz z tym co masz do zrobienia, tym większa szansa, że ktoś cię wyręczy.
    4. Zasada Larsona: Dokonaj czegoś niemożliwego, a szef zaliczy to do twoich obowiązków.
    5. Reguła Roberta: Tytuły przeważają nad osiągnięciami.
    6. Prawo tytulatury p.o. dyrektora odpowiedzialnego: Im dłuższy tytuł, tym mniej ważna praca.
    7. Prawo Wilsona: Ranga osoby jest odwrotnie proporcjonalna do szybkości mowy.
    8. Reguła Achesona: Raport ma służyć nie informowaniu czytelnika, lecz ochronie autora.
    9. Prawo Van Roya: Narada nie zastąpi efektów.
    10. Prawo Niesa: Energia zużywana przez biurokracje na obronę błędu jest wprost proporcjonalna do jego wielkości.
    11. Prawo Phillipa: Łatwe do przeprowadzenia są tylko zmiany na gorsze.
    12. Zasady pracy w komisji:
    13 Nigdy nie zjawiaj się na czas, bo będziesz musiał zaczynać.
    14 Nie odzywaj się do polowy posiedzenia, a zyskasz opinie człowieka inteligentnego.
    15 Bądź tak mało konkretny, jak to tylko możliwe, dzięki temu nikogo nie urazisz.
    16 Kiedy masz wątpliwości zaproponuj powołanie podkomisji.
    17 Pierwszy wystąp z wnioskiem o przełożenie obrad. Zyskasz popularność, gdyż wszyscy na to czekają
    18. Prawo Coblitza: Każda komisja jest w stanie podjąć decyzje głupszą niż którykolwiek z jej członków
    19. Prawo Woltorskiego: Praca w zespole polega na tym, że przez połowę czasu trzeba tłumaczyć innym, że są w błędzie.
    20. Prawo Owena: Jeśli jesteś dobry, to cala robota zwali się na ciebie. Jeśli jesteś naprawdę dobry, to nie dopuścisz do tego.
    21. Pułapka: Żaden szef nie będzie trzymał pracownika, który ma zawsze racje.
    W pracy