Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie.
Gdy kiedykolwiek dochodzi do jakiegoś osiągnięcia, jest to dziełem – jak się przekonałem – monomaniaka opanowanego obsesją misji.
Integralność intelektualna to zdolność widzenia świata takim, jakim on jest, a nie takim, jakim chcecie, żeby był.
Przywództwo jest przereklamowane. Mieliśmy trzech wielkich przywódców w tym wieku – Hitlera, Stalina i Mao.
Z całą pewnością sześć tysięcy lat temu człowiek, który kierował budową piramidy Cheopsa, wiedział więcej od współczesnego dyrektora.
Dajcie ludziom swobodę działania, a zaskoczą was swoją pomysłowością.
Jedynym celem biznesu jest stworzenie klienta.
Plany to tylko dobre chęci, chyba że natychmiast przekształcają się w ciężką pracę.
Zawsze będzie tak, że ktoś stwierdzi, że musi coś sprzedać. Celem marketingu jest sprzedawanie niepotrzebnych rzeczy. Zadaniem marketingu jest poznanie i zrozumienie klienta, jak również zorientowanie się, czy produkt lub usługa odpowiadają jemu i same się sprzedają.
Zysk nie jest wyjaśnieniem, przyczyną czy racjonalną przesłanką zachowań i decyzji biznesowych, lecz raczej testem ich zasadności.
Żaden inny obszar nie stwarza tak wspaniałych szans na uwieńczoną sukcesem innowację niż nieoczekiwany sukces.